PrestaShop czy rozwiązanie SaaS?

Tematy niekoniecznie związane z PrestaShop.
ODPOWIEDZ
Marcin

PrestaShop czy rozwiązanie SaaS?

Post autor: Marcin »

Zastanawiam się nad wyborem platformy do mojego nowego sklepu internetowego i mam dylemat – czy postawić na PrestaShop, czy może wybrać jakieś gotowe rozwiązanie SaaS (np. Shoper, Shopify, Sky-Shop itp.).

Z jednej strony kusi mnie pełna kontrola, jaką daje Presta, możliwość rozbudowy i brak abonamentu. Z drugiej strony – gotowe SaaSy mają wszystko „out of the box”, są łatwiejsze w obsłudze i nie trzeba się martwić aktualizacjami czy serwerami.

Nie jestem programistą, ale potrafię ogarnąć podstawy techniczne, mam też osobę do pomocy przy wdrożeniu, jeśli wybiorę PrestaShop. Budżet mam raczej średni, ale nie chcę iść w coś, co mnie potem ograniczy.

Jakie są Wasze doświadczenia? Co byście polecili na początek?
Zależy mi na sprzedaży głównie w Polsce, ale z możliwością rozwoju na inne kraje w przyszłości.

Z góry dzięki za każdą opinię!
Tomek

Re: PrestaShop czy rozwiązanie SaaS?

Post autor: Tomek »

PrestaShop to platforma e-commerce, która zyskuje na popularności wśród przedsiębiorców pragnących mieć pełną kontrolę nad swoim sklepem internetowym. Dzięki otwartemu kodowi źródłowemu, użytkownicy mogą dostosować każdy aspekt działania swojego sklepu, co czyni PrestaShop idealnym wyborem dla tych, którzy cenią sobie elastyczność i możliwość personalizacji :D.

Warto jednak pamiętać, że korzystanie z tej platformy wiąże się z koniecznością inwestycji – zarówno czasu, jak i środków finansowych – w rozwój i utrzymanie sklepu :roll:.